Welkome #HappyHarvesters • Our online availibility will grow •••
0 winkelmandje
Toegevoegd
    U heeft items
    U heeft 1 item
    Totaal
    Check Out verder winkelen

    • NEDERLANDSTALIGE VERSIE (English version below) • 

     

    Soms kan het gebeuren dat u niet tevreden bent van een aankoop die u heeft gemaakt. In dit uitzonderlijk geval kan u een retour procedure starten. Hieronder wordt beschreven hoe deze procedure werkt.

    1. Retourneren

    U kan enkel producten retouren binnen de 14 dagen na de aankoopdatum. Als u nadien een retour start kunnen we u hiervoor helaas geen terugbetaling, noch een ruilrecht aanbieden.

    U kan enkel een product retouren dat ongebruikt werd. Het product dient tevens in dezelfde staat te zijn als wanneer u het ontving en zich in de originele verpakking bevinden.

    Sommige producten komen niet in aanmerking voor retour: bederfbare producten zoals voedingsmiddelen of levende producten zoals planten of bloemen. Ook kan u geen producten retouren die vallen onder de persoonlijke hygiëne (beauty-poducten, verzorgingsproducten). Evenmin kan u een cadeaubon retouren. Een retour is enkel mogelijk voor producten die aan de originele prijs werden verkocht. Producten dewelke tijdens eventuele solden periodes werden aangekocht of die aan een gereduceerde prijs werd aangekocht komen evenmin in aanmerking voor retour.

    In een aantal situaties behouden we ons het recht voor om slechts een gedeeltelijke terugbetaling aan te bieden en dit o.a. in volgende gevallen: indien het product niet in de originele verpakking werd teruggestuurd, of indien er onderdelen ontbreken van het product die niet te wijten zijn aan onze aanlevering.

    2. Verzending van het product

    Om een retour te starten, dient u het product in originele verpakking altijd terug te sturen naar:

    HARVEST CLUB • RETOUR

    Mathieu de Layensplein 7, 3000 Leuven (BELGIUM)

    U bent zelf verantwoordelijk voor de betaling van de verzendkosten voor het retouren van het product. Deze zijn niet terugbetaalbaar. Indien u een terugbetaling ontvangt, zal de eventuele verzendkost afgetrokken worden van het terug te betalen bedrag. Afhankelijk van waar u woont, kan het enige tijd duren vooraleer het geretourneerde product bij ons toekomt. Wij raden u ook aan een verzendingsverzekering af te sluiten indien het product dat u verzendt meer dan 100 EUR aankoopwaarde is, aangezien wij niet kunnen garanderen dat we uw retour effectief zullen ontvangen.

     

    3. Terugbetaling (indien van toepassing)

     

    Eenmaal wij de retour ontvangen hebben en het product of de producten hebben onderzocht, zal u een email ontvangen om u te melden dat we de door u geretourneerde producten hebben ontvangen. We laten u ook weten of deze in aanmerking komen voor een volledige of een gedeetelijke terugbetaling of voor een ruilrecht, of wanneer deze niet in aanmerking komen voor terugbetaling.

    Bij goedkeuring wordt de terugbetalingsprocedure gestart en zal een bedrag automatisch gecrediteerd worden op uw kredietkaart of uw originele betaalmethode. Hou er rekening mee dat die een aantal dagen kan duren na ontvangst van de goedkeuringsmail.

     

    4. Late of ontbrekende terugbetaling (indien van toepassing)

    Indien u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw. Gelieve ook uw kredietkaart instelling te contacteren, aangezien het vaak voorkomt dat het enige tijd duurt vooraleer de terugbetalingsopdracht officieel verwerkt wordt. Indien u van mening bent dat u na 7 dagen nog steeds geen terugbetaling heeft ontvangen, gelieve ons hiervoor dan te contacteren via info@harvestclub.be. Vermeld steeds uw origineel ordernummer en het origineel betaalbewijs.

     

    5. Ruilrecht (indien van toepassing)

    Indien u een product stuk of beschadigd heeft ontvangen, en nadat u het product correct heeft geretourneerd en na onze goedkeuring, bezorgen we u eenzelfde product van gelijkwaardige kwaliteit indien dit voorradig is. Aangezien wij vaak met unieke stukken werken is dit meestal niet mogelijk. In sommige situaties kan u kiezen voor een herstelling of bezorgen we u een gelijkwaardig stuk (na bestelling bij onze leverancier). We behouden ons het recht voor hiervan af te zien en te kiezen voor een (volledige of gedeeltelijke) terugbetaling.

     

    6. Versie van deze procedure

    De versie van deze retourprocedure is v1.0. De laatste herziening van deze procedure gebeurde op 13/12/2017.

     


     

    • ENGLISH VERSION (Dutch version above) •