Welcome #HappyHarvesters
0 winkelmandje
Toegevoegd
    U heeft items
    U heeft 1 item
    Totaal
    Check Out verder winkelen
    Welkom bij HARVEST CLUB !

    Heb je een specifieke vraag ? Misschien vind je hieronder een antwoord. Anders kan je je vraag altijd mailen naar info@harvestclub.be of je vraag stellen via onze sociale mediakanalen: facebook / instagram.

    Wat is Harvest Club ?
    Waar vind ik Harvest Club ?
    Kan ik online bestellen en afhalen in de winkel ?
    Hoe kan ik betalen ?
    Kan ik betalen met Eco-cheques ?
    Kan ik korting genieten ?
    Verkopen jullie cadeaubonnen en hoelang zijn deze geldig ?
    Kan ik een product reserveren ?
    Hoeveel kost de verzending ?
    Hoe selecteer ik een afhaalpunt ?
    Wanneer ontvang ik de producten ?
    Kan ik een product retourneren ?
    Welke data bewaren jullie van mij en zijn deze veilig ?

     

    Wat is HARVEST CLUB ?

    HARVEST CLUB is a fair-fashion concept store in the heart of Leuven: we collect labels, both big and small, which stand for honest, sustainable and eco-friendly production. Some of them are real pioneers whilst others are very small labels, and in each case we try to bring a mix, and share the story behind them. Our aim is to create a real atmosphere, and not just be another shop around the corner. We complete our shop with beauty products and foliage, and also decorative elements from over the world. We just want to show that an urban, green lifestyle can be both colourful and cool.

     

    Waar vind ik HARVEST CLUB ?

    HARVEST CLUB is online beschikbaar via deze webshop. De HARVEST CLUB Fair Fashion Concept Store is gevestigd te Mathieu de Layensplein 7, 3000 Leuven (Belgium)

    Meer info: Shop Leuven

     

    Kan ik online bestellen en afhalen in de winkel ?

    U kan een bestelling online plaatsen en afhalen in de winkel. Denk eraan dat indien u kiest voor een betaling via bankoverschrijving wij uw order kunnen annuleren indien de betaling ons niet bereikt ten laatste de derde dag na de besteldag. Contacteer ons zeker als u meer tijd nodig heeft voor uw betaling, of om te vermijden dat uw order zonder meer door ons wordt geannuleerd.

     

    Hoe kan ik betalen ?

    Online betalen gebeurt veilig via Bancontact, creditcard (VISA / Mastercard / AmericanExpress), PayPal, iDeal, of rechtstreeks via de banken Belfius en KBC of via een bankoverschrijving.

    In de winkel kan u betalen met Bancontact, VISA, Mastercard, ecocheques (papier of elektronisch) of cash betalen

     

    Kan ik betalen met Eco-cheques ?

    In de winkel kan u al onze producten betalen met papieren eco-cheques of via de digitale eco-cheque kaart (van sodexo). Online betalen met ecocheques is momenteel helaas niet mogelijk.

     

    Kan ik korting genieten ?

    Goed nieuws!! Jazeker. Dat gebeurt bovendien automatisch én zowel voor producten die u online aankoopt als voor producten die u in de fysieke winkel aankoopt! We werken met een klantenkaart systeem dat automatisch uw orders registreert waardoor u ♡love•what•you•wear•seeds♡ verzamelt. Als u voldoende zaadjes hebt verzameld ("gezaaid"), kan u deze inruilen ("oogsten") voor bepaalde soorten kortingen. U vindt zelf onder het "HAPPY HARVESTER" > "MY HARVEST" menu welke kortingsmogelijkheden ("oogst") er voor jou momenteel beschikbaar zijn.

    Bovendien zijn er soms op bepaalde producten seizoens- of andere kortingen. U vindt deze terug onder het menu "IN THE BARN"

     

    Verkopen jullie cadeaubonnen en hoelang zijn deze geldig ?

    Wij verkopen cadeaubonnen zowel online als in de winkel. De waarde van de cadeaubon kan als betaalmiddel gebruikt worden momenteel enkel voor aankopen gedaan in de winkel te Leuven. Een cadeaubon blijft geldig tot uiterlijk 1 jaar na de vermelde uitgiftedatum.

     

    Kan ik een product reserveren ?

    Indien u een order plaatst heeft u in principe de producten aangekocht. Toch is een reservatie vaak mogelijk. Wij proberen hierin zo flexibel mogelijk te zijn. Wij geven de voorkeur dat u online een bestelling plaatst en de producten afhaalt in de winkel. Uiteraard kan u ook bellen naar 016/ 58.30.61 (tijdens de openingsuren) of mailen naar info@harvestclub.be om een product voor u te reserveren. Ook via de sociale media (facebook of instagram) kan u in contact komen met ons om een reservatie vast te leggen.

     

    Hoeveel kost de verzending ?

    Indien u in de buurt van de winkel te Leuven woont, vermijdt u verzendkosten indien u deze afhaalt ter plaatse. Verzendkosten zijn afhankelijk van de grootte van het order en van de locatie waarnaar verzend moet worden.

    Meer info: Verzending, afhaling en ontvangst

     

    Hoe selecteer ik een afhaalpunt ?

    Tijdens het check-out proces kan u (in België en in Nederland) bij de verzendwijze kiezen voor "servicepunt levering". Opgelet: Pas na de afronding van de betaling wordt de optie getoond om een service afhaalpunt te selecteren. Het beeld toont meteen de dichtstbijzijnde beschikbare afhaalpunten op basis van de ingegeven postcode.

     

    Wanneer ontvang ik de producten ?

    Voor verzendingen binnen België is dit normaliter binnen 1 tot 2 werkdagen.

    Meer info: Verzending, afhaling en ontvangst

     

    Kan ik een product retourneren ?

    Dat is zeker mogelijk. Bekijk het wat en hoe op onze Retour pagina

     

    Welke data bewaren jullie van mij en zijn deze veilig ?

    Uw data is veilig en wordt niet gecommercialiseerd. Bovendien kan u expliciet terugvinden welke data we van u bewaren en waarvoor we ze gebruiken in ons privacy verklaring.